2009. június 30., kedd

Varatszedés

Reggel 9 kor felkeltem a kicsinek elökészítettem minden picurapunak, hogy ne kelljen neki keresgetni.
Majd felöltöztem közbe picurapu is felkelt elkészülödöt ő is, és bejött a kicsihez.
Felvettem a terhesség elötti nadrágom és belefértem örültem neki. :)
Majd elindultam. Hamar oda is értem csak épp mennie kellett egy mütétre. :( De jó.
1 óra várakozás után bementem és mondta, hogy üljek fel a székre, majd bevizezte a sebenlévő ragasztót majd levette ezt egy kicsit éreztem majd Bepadinnal lekezelte és elvágta a két végét majd kihuztaó. :)

Hát ettől tényleg nem kellett, hogy féljek. Haza már tudtam sietni a picurcsaládhoz.
Rólam: 72 kg-ra sikerült lefogynom és a hasam 102 cm-re csökkent.. Nagyon örülök ennek a változásoknak :) majd teszek fel rólam fényképet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó