2009. június 14., vasárnap

Gyermekágyas napok 1


Kora reggel vérnyomásmérés, majd fürdés. Jeszusom..
Üljek fel az ágyról de siessek mert 6 órakor kapom meg a kicsit és volt 5: 40 :D
Hát császár után 12 órával nem volt kellemes a felkellni.. Meg is szédültem akkor hagyot pihenni majd összeszedte a cuccaimat és bekisért. Amenyire tudtam letusoltam igaz majd ki esett a kezemből minden.. Felöltöztem nagynehezen.
Ezután átkisért a másik szobába ami 303/3 ágy volt..

Alig telt el 2 perc és megkaptam az életem szeme fényét. Végre együtt anya és lánya.

9 órakor van a baba vizit ilyenkor elviszik őket megvizsgálni. Itt kiderült, hogy a vesélye nincs jól és, hogy elkell menni vele egy Nephrologushoz aki majd megnézi a picit.

Utána nekünk van vizit.

Picurapu és picurmama volt az első aki bejött hozzám. Nagyon jó kislány..
Eszik iszik alszik :))) Egész napi programja.. És persze anyát elviselni mert állandóan fényképez :D

Este 7 órakor meg jön a pancsi idő. Elviszik gyorsan megfürdetni.. Hát én még az éjjelre beadtam a csecsemősöknek, hogy vigyázzanak rá mert hulla fáradt lettem az első naptól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó