2009. június 13., szombat

Szüléstörténet



Reggel Marica mama bejött hozzám a kórházba és lejebb volt a hasam mint eddig, és nem is éreztem magam ugy, hogy minden okés.
Majd mielött elment jöttek a fájások megint. Egy fél óra múlva szoltam az orvosnak, hogy fájásom és keménykedik a hasam. Nem történt semmi.
Jöttek a szobatársamhoz délbe, és ők is szoltak, hogy fájásom van.
Nah akkor megvizsgált nem volt tágulás.

Közbe fujtam riadót a családban, hogy jön a picur én már tudtam, pedig nem mondták.

Leküldtek fél óra mulva a szülöszobára CTG vizsgálatra. (Jóslófájásokkal)

Picurapu beért és jött be hozzám a szobába (teljesen időbe) a fájások durvábbak lettek ahogy picurapu odaért.

Kb. másfél óra mulva közölték, hogy császár. Csak lefolyik egy infuzió.

Bejöttek a dokik akik ott lesznek. Elöször a Dr. Spánik Gábor meg aki beadja a epidulális érzéstelenítőtt.

Betoltak a mütöbe. Elöször Bepadinnal lekezelték a hátam majd kaptam a két inekciót és rá pár perc mulva nem is éreztem semmit. Kaptam egy függönyt amitől nem is láttam semmit.

2x éreztem, hogy turkálnak és a 3-nál meg mondták, hogy ez már a kicsi. Majd hallottam egy kis "sirásnak" nem nevezhető hangot. Ő volt az én egyetlen kislányom.

Elvitték megfürdetni megnézni, és akkor láttam, hogy picurapu az ablakba van.
Végig ott volt és nézte.. :)

Oda hozták nekem, hogy megnézhessem majd összevartak és készen is voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó