2009. június 5., péntek

Jujj ez szülési fájdalom


Reggel 9 óra éreztem, hogy jön egy fájás, majd rá egy órára megint elkezdet fájni. Picurapu elment a ESZTK-ba és mondták, hogy müteni kell menjen befeküdni.. Elkezdet 20 percenként jönni a fájások.

Hivtuk a védőnöt mondta, hogy 10 perceseknél induljunk. Dokimat persze nem lehet elérni.

Picurapu elment kiváltani a picurnak való dolgokat meg vett egy Tena Lady Super-t, meg a picinek popsitörlöt még.

Elindultunk. Majd néztek egy CTG-t megvizsgált az orvos mire közölte, hogy menyjek haza. Hát ezt nem hagytuk annyiban, majd nézet egy ultrahangot és közölte, hogy farfekvéses. És jött egy nagyobb fájás mire közölte, hogy akkor felvesznek az osztályra.

Ültünk 1-2 órát hogy jöjjön újra megvizsgálni a fájások persze maradtak sőt 5 percesre váltottunk. Picurapuék levitték a cuccaimat mire jött egy nő, hogy ő fog előkészíteni a császárhoz. Bevittek egy vajudoba ahol átöltöztem. Kaptam egy antibiotikumot és utána kezdödöt volna..

Jött be az orvos, hogy kiszámolta és csak 35 hetes vagyok.. Érdekes?!

Erre kaptam Magne B6-t, hogy muljon el a fájások.. A következő csapat már Bricanyl infuziót adot.

Éjfélig voltak fájások majd utána már nem is éreztem. Marica mama végig ott volt és ápolt.. Bátyámat és Picuraput már bese engedték hozzám.

Picuraput megmütötték időközbe. :(
2 ig voltak bent nálam majd 3 kaptam ujabb infuziót.

Dr. Banczik Zoltán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó