2009. június 6., szombat

Ismét a Terhespatologián

Reggel nagyon nehéz volt a felkelés.. Kialvadtlannak éreztem magam.
Lefolyt az első Bricanyl. Kaptam reggelit és Marica mama is hozott be. Bátyámat végre be engedték hozzám. Picurapu is befutott, neki örültem a legjobban. Az infuziót eztán inekcióba kapom.. Banyek csip, utána meg remegek 4 óránként fogom kapni.
Felvittek az osztályra, igaz 2x majdnem kiestem a kocsiból :D igy ismét a jól megszokot terhespatologián foglalom a helyet :D 402 -es szoba és a 3 ágy.
Egyedül vagyok a szobába :D Majd mind2en elmentek.
Aludtam egy nagyot majd Edina a barátnő és Marica mama bejött meglátogatni. Közbe megjött a szobatársam nagyon rendesnek tünik.

Este volt kivételesen vizit. Utána megbeszélgettünk a szobatársammal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó