2009. május 11., hétfő

ujabb jóslófájások

Reggel Picurapu adópapirját elvittem a munkahelyére, hogy ott megcsinálják neki.
Majd a munkahelye utcájába érve éreztem, hogy begörcsöl a hasam. Majd mondta picurapu, hogy üljek le de mondtam neki, hogy nem üllök le, mert megyek a Máv kórházba. Áthívta a kollégáját, közbe egyre erössebb görcsök jöttek rám. Haza vitt a cuccokért. Elmentünk még a kórázba elöször a Szülészet, Nőgyógyászati Szakambulanciára mentem..
Ott csináltak egy ultrahangot a kicsiről. Onnan mentem a szülöszobára. Ujabb CTG vizsgálat majd megnézték, hogy zárt méjszájam van és szedjem a gyógyszert amit akkor szedtem. Cordaflex 3x1.

Kicsi mostani mérete:

BDP: 80mm ; THQ: 84 mm; FL: 59mm; OFD: 107mm
Vese u.a nem nött semmit. Árnyalattal kevesebb magzatviz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó