2009. május 28., csütörtök

36 napján történtek

Reggel elmentem vérvételre, szerencsére gyorsan végeztem a 10. voltam...
Nagyon aranyos és jól vették le a vért. Elég sokat.. :D

Védőnöt hivogattam egész nap de eddig még semmi nem történt pedig időpontott muszáj kérnem.. 16 óra után végre sikerült elérnem. Szerdán vagyis VI. 3-án jön 10-14 ig várható. Az első látogatás :))

Elég kellemesen telt eddig a mai napom is.. Igaz nemis csináltam még sok mindent! :D

Voltunk Marica mamával a patikába kiváltotta a gyógyszert 563 Ft-ba került.
Megkérdeztem mennyi a Tena Lady Inkotencia betét 1450 Ft /30db/ de ha feliratom receptre akkor 250Ft és abból még lejön 100Ft. 150Ft-ért 30db nagyon megéri.. :D

Este föztünk kis pörköltet és rántott gomba fejeket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó