2009. május 15., péntek

33 hetes lettem




Ma betöltöttem a 33 hetemet.. Jeszus.. A mai nap végleg tudatosult bennem, hogy lassan megszületik kislányunk. Örülök már neki, mert érzem a végét.

Amit észre vettem magamon:
- nem megy olyan könnyen a mozgás mint régen
- vásárlásnál akadály a bejutásnál a körforgó
- öltözni se tudok állva mindhenhez külön poziciót kellett tanulni
- nem jó ülni sőt néha feküdni se jó
- vannak olyan napok mikor senkit nem szeretek ha mellettem van.

Megmutatták a felkelésem és a többi indulásom, hogy mit csinálok, háát mint ne mondjak kész kabaré. :D (de legalább tudok közlekedni ugy.)

Kicsi szobája vagyis a miénk is már végleg kész van márcsak takarítani kell.

Megint elkezdtem vizesedni ami szerintem a cordaflexnek köszönhetek.
Kicsi az jól van mostmár érezhetően sokat alszik de ha fent van akkor bátran rugdal belülről amit elér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó