2009. április 4., szombat

Kórházi negyedik nap

Picurapu haza megy lefürdik mert tegnap egész nap dolgozott. Elvileg ma megyünk sétálni. Reggel volt vérnyomás mérés. Akkoris tökéletes volt.

Vizit: cukorszint: jó, vizelet: jó, vérvétel: jó. Megkérdeztem,hogy haza mehetnénk-e a hétvégére, és közölte, hogy semmi értelme itt maradnom mert jól vagyok. De felhivjuk a Demjént és kikérjük a véleményét. És mosolygot az egyik ápoló.

Reggeli: brios+vaj+sárgabarackiz

Edéb: zöldborsóleves+millánoimakaróni+alma

Gyógyszert nem kaptam a mai napra igy tudtam, hogy ma már nem maradok bent.

Hivtam Picuraput és a picurmamát meg a picurnagybácsit is.

Picurmama és picurnagynéni bejöttek hozzám amig elmentem ebédelni. Majd kikisértük a picurnagynénit a kórház elé és utána leültünk a szoba elé mert meleg volt és késöbb jön az ápolónö és közli hogy menyjek ki és irjam alá a zárójelentést. Ott bent elmondták, hogy sétáljak de nem kell tulzásba vinni. Picuraput felhivtam, hogy kiengednek a kórházból és jön be értünk kocsival.

Összepakoltunk és addigra jött is picurapu.. Majd hazaértünk és ment tapéta ragasztott venni. Én meg picurnagybácsi elmentünk a patikába.

Majd korán lefeküdtünk aludni, mert én nagyon elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó