2009. április 3., péntek

Kórházi harmadik nap

Picuraput reggel telefonon ébreszteni de a hangja tiszta fitt volt. Már most hiányzik, hogy nincs mellettem. Ma van a cukorterhelés.

Egy közepes fiolával vettek vért, majd megittam a jó kis cukrot. Hát baromi rosszul voltam. Hányinger és szédültem. Elég gyorsan ment az idő.

Reggeli: zsemle+vaj+olasz

Ebéd: rizsleves+tökfözelék+vagdalt+pogácsa

Vacsora: kefir+olasz+zsemle+sajt

Vizit eredménye: vizeletbe sok mindent találtak majd kivizsgálják.

Annyit megtudtam, hogy minden csütörtökön nagy vizit van. Picurnagybácsi mákosgubát. Picurmama is bejött és hozott egy csomó dolgot. Szobatársamat 15 óra után haza engedték. Mi meg picurmamával elmentünk sétálni a Városligetbe. :) Olyan jól esett hogy kint voltam és sétálni, kaptam tőle vattacukrot :)

Este nagy fürdést rendeztem, majd alvás egyedül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó