2009. április 1., szerda

Kórházi első nap


Reggel már 4 kor gyógyszerrel kezdtem a napom, majd 5 óra után vérnyomás mérés. 6 órakor vérvétel és hüvely minta. Ezeket után kávé ivás egy literrel :D Család értesítése sms-ben. Picurnagybácsi szabadnapot vett ki, hogy bejöjjön hozzám. :) Kb. 3-4 órát volt bent nálam. Ami nagyon jól esett, hogy nem voltam bent egyedül. Majd picurapu is bejött, hogy a cuccaimat oda adja. Elmentünk a boltba és addig is levegőn voltam, vettünk nasikat meg virslit :) 16 óra után elment picurapu is mert éhes. :) Majd kb. 20 perc egyedül létt után Picurnagyi is bejött ő hozta nekem be az élelmet :) Felmentés volt az ottani kajához képest. Igaz nem is voltam éhes nagyon. Az ideg dolgozott még bennem.

Majd kiültünk kávézni is és picurapu jött be és hozott nekem palacsintát. ;) Én szószerint elsirtam magam. Igaz a mai nap kb. 30 percet aludtam szóval tuti hogy este jót alszok a szuri után.

22 órakor irány kifele a szobatársakkal mert féltem kimenni és beadták az inekciót.

Vizit kérdései: Hogy érzi magát? Fájása, görcse volt-e?

REGGELI: vaj+zsemle+olasz és kakaó

EBÉD: almaleves+marhapörkölt + uborka

VACSORA: felvágot+vaj+zsemle+ turo rudi

Máv kórház Terhespatologia 4.em 411/2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó