2009. április 2., csütörtök

Kórházi második nap


Az este 10 óra után ugy aludtam el mint egy kisangyal. Fáradt is voltam. 6 órakor jöttek vérnyomást mérni és vissza is aludtam 7ig.

Reggeli vizit eredménye:

- holnap vércukor terhelés (vizeletbe XXXX találtak vagyis sok a vizeletben a cukrom)

- vizelet tenyésztés

-UH-ra menni 10 után

Elmentek majd megkaptam a kisfiolámat amibe pisilni kell azt leadtam. Majd jött a csaj, hogy mehetek uh-ra, pedig azt hittem, hogy picurapu is eltud velem jönni. Gyors vizsgálat volt és szerencsére csak én mentem. Igaz a szobatársam lekisért a másikat meg elvitték a szülöszobára.

Holnap reggel cukorterhelés. 7 után nem ehetek csak ásványvizet fogyaszthatok.

REGGELI: zsemle+ sajtkrém

EBÉD: zöldségleves+paradicsomszósz föt krumplival +vagdalt

VACSORA: olasz+zsemle+vaj

Kicsinek a téves UH adatai:

BDP: 58mm, THQ: 59 mm, OFD: 82mm, FL: 46 mm

A mai nap nagyon hisztis voltam, hogy haza akarok menni, szombaton kapjuk meg a kicsinek a ruháit és én meg nem lehetek itt. Holnap picurapu nem jön be mert dolgozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó