2011. december 31., szombat

2011-es év összefoglaló!


Ez már a harmadik év összefoglalóm. Lássuk mi történt 2011-es évben.

JANUÁR: Voltunk elég sokat a nagyiéknál ahol rengeteg hó esett, jött újabb fogad ki. 19 hónapos lettél.

FEBRUÁR: 20 hónapos lettél és 10 kg kereken. Kijött a 20. fogad is. 39 fokos lázad volt.

MÁRCIUS: Megtudtuk, hogy 2 hónapos terhes vagyok. 21 hónapos lettél.

ÁPRILIS: 22 hónapos. Utaztunk haza a nagyiékhoz. Simogattál nyuszikat. Voltunk UH-n. 3 hónapos terhes vagyok.

MÁJUS: 23 hónapos vagy. Voltunk a Városligetbe gyereknapozni. 4 hónapos terhes vagyok.

JÚNIUS: 2 éves lettél. Megtudtuk, hogy kisfiu a tesod. Látható rugások a hasamba, 5 hónapos terhes vagyok.

JÚLIUS: 25 hónapos. cukorterhelésen voltam, elvékonyodot a hasfalam, utazunk haza a nagyiékhoz 2 hétre. 6 hónapos terhes vagyok.

AUGUSZTUS: 26 hónapos lettél. Elkezdtük megveni a kicsinek ami kell, apassági nyilatkozat is kész. 7 hónapos terhes vagyok.

SZEPTEMBER: 27 hónapos lettél. 25 éves korba léptem. Megint vásároltunk a picinek. haza mentünk ismét. 8 hónapos terhes vagyok.

OKTÓBER: 28 hónapos lettél és megszületett a testvéred. voltam varatszedésen, anyuci volt velünk.

NOVEMBER: 29 hónapos vagy, tesód 1 hónapos. az első közös séta megtörtént és persze az első vásárlás a corában.

DECEMBER: 30 hónapos vagy a tesód meg 2 hónapos lett. Elmentünk a Mikuláshoz. Első oltáson is túl vagyunk. Kaptatok sok szép ajándékot a Mikulástól és a Jézuskától.

Ez törént velünk 2011-es évben, remélem a következő év jobb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó