2009. július 24., péntek

Máv rendelő- Ortopédia

Ma megyünk az 1 hónapos csipőszürésre! Remélem semmit nem fognak találni.
Ha megjöttünk akkor irom, hogy mi volt.

Nah megjártuk a mai nagy sétánkat. Elöször voltunk a rendelőbe ott nem volt senki bementün megvizsgálták. Feszes a csipője így kaptunk beutalót a Bethesdába UH-ra. Kérni kell időpontott.

Utána mentünk a gyerekorvoshoz mérésre.. Hizott az én szerelmem 3210g. (170g-mot.)
Mondtam neki, hogy 37,6- 37,8 ig volt neki a láza mostanába. Elküldöt vizelet vizsgálatra. :( Jeszusom, hogy veszek le neki pisit?

Sürgösbe voltunk az ESZTK-ból mentünk a patikába vizelettartó zacskóért. 163 Ft volt 3db. Majd itthon sikerült levenni a picurtól pisit és Picurapu szaladt vissza..

Volt a gyerekorvosnál és minden a legnagyobb rendbe a kicsivel..

És most még egy kevés rólam: én aránylag visszakaptam a saját alakom, és talán mondható, hogy jól birom.. ( igaz szeretnék már egy jót aludni.)
Magányosnak érzem magam, és elégé ki is hat rám, már a kórházba is éreztem.. Remélem, hogy nem leszek depis...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó