2009. július 29., szerda

A mai nap 2009.07.29.



Mai napi történt. Reggel hivtam a Bethesda kórházat, hogy kapjunk idő pontot az UH-ra erre közölték, hogy szeptember-be van csak szabad időpontjuk.. De mi nem is ide tartozunk.. (Orvos szerint igen, kiérti ezt?!)

Majd mértük a kicsit és nöt 2cm -t most 56 cm.. :)) Holnap teszek fel friss képet az én babámról és a tapmancsáról.

Este fürdés és kajcsi után hallottam rotyogni az én szerelmem mondom tisztába teszem közbe tornáztunk egyet, majd picurapuhoz oda vittem mielött tettem volna le még egyet rotyant ami a pelenkázó lapon és a kezembe potyant le.. Szóval takarítani és utána tudtam tisztába tenni..

Majd letettem az ágyára és a kedvenc zenéire el is aludt.
Álmodj szépeket éjfélkor találkozunk újra :))) Enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó