2011. október 11., kedd

Szüléstörténet

Reggel picurapu gyorsan haza jött, hogy én tudjak készülődni. Megbeszélték a manókával, hogy mit csináljanak amig én az orvoshoz megyek.. Mire elkezdtünk volna reggelit készíteni éreztem valami fájást ismét. Nem törödtem vele mert már volt multkor ilyen.
Erre elkezdtek sűrűsödni és akkor már azért néztük az időt. Elég rendszertelen de 30-20 percenként jöttek.

Reggeliztem majd szoltunk a mamának, hogy induljon haza mert szülünk és vigyázni kell a manóra.
Addig én gyorsan megfürödtem megnéztük a csomagot, hogy minden eltéve- e.
Majd megjött a mama és indultunk is a kórházba.

Feltettek CTG-re a szülöszobába. Majd felvettek az osztályra, gyors papir munka megvizsgáltak.
Mondták, hogy akkor készitsenek elő beöntés és borotválás.
Majd kaptam egy szülö szobát ahol vért vettek majd infuzióra kötöttek és persze CTG-re.
Nevetséges volt nagyon már a gyomorszájamnál volt a fájás mérő és csodálkoztak, hogy nincs fájás szám. Közbe ha nevettem volt. :D

Ezek után leküldtek uh-ra , hogy fekszik a kicsi. Medence vég.
Közölték, hogy akkor császár de várni kellett mert ettem és ezért 6 órát várnunk kellett.
Betoltak a mütöbe ott volt már picurapu az ablakba.. Végig nézte az egészet.
Megkaptam az epidurális érzéstelenitőtt.
És indult a mütét de még éreztem a dolgokat. Majd nemsokára hallottam, hogy megszületik az én drágaságom és mondták, hogy kisfiú. :)
Vitték is megvizsgálni. Engem még összevartak meg minden. De akkor is megkaptam.
Utána átoltak a szülészetre megfigyelés véget és ott volt mára kisfiam apával 2 órát együtt voltunk.. De amikor át tett az ágyra a beteghordó éreztem a hasam.
Utána meg indultunk a gyermekosztályra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó