2009. március 25., szerda

házi orvos 7 alkalom

Reggel 9-re van időpontom. Hm.. hát a mai napra eddig a lustaság fájna ordítanék. :) Nem aludtam jól és reggel picurapu felkeltett és nem is birtam tovább aludni. Ehelyet felkelltem és a kicsi szívem blogját frissitettem. Még 101 nap van hátra :)

Nah hamar oda értem a házi orvoshoz, onnan még elmentem sétálni.

Bementem a polgármesteri hivatalba ahol elmondták mi kell az apassági nyilatkozathoz. Kell egy igazolás, hogy terhes vagyok és egy hajadonsági igazolás az állandó lakcímemről és ugy lehet menni be a polgármesteri hivatalba.

Orvosnál: megkaptam a következő táppénzes lapomat, megkérdezte, hogy vagyok.

Időpont: április 7-én 9:15 -re kell menni. (táppénz: II.23-III. 22.)

Felhivtam az állandó lakcimemen lévő önkormányzatott és közölte, hogy küldjem el e-mail-be az adataimat és hogy pontosan mi is kell nekem. 10:26 perckor elis küldtem az e-mailt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó