2009. február 25., szerda

Máv kórház és Terhesgondozás


Bejutottam majd vártam a szokot képet, hogy a kicsi alszik. Vesélye a bal oldali sajnos még mindig cystát látni. Nőt a kicsi. Képet sajnos nem kaptunk mivel nincs papir.

De nem keresztbe tett lábak, gondoltam ma se tudom meg milyen nemü az én szerelmem.

Erre a doki kicsit megbökte a hasam, erre a reakció szét tette a lábát és megtudtam, hogy KISLÁNY!


BDP: 50 mm, THQ: 46 mm, FL: 35 mm

Vese: 39x23 mm megnagyobodás. legnagyobb 10mm.

Közbe felhivtam a picurnagyikat és a picurnagybácsit és elmondtam a jóhírt.

Utána mentem a nőgyógyászomhoz. Aki meglátott és közölte, hogy cukorterhelés eredményért jöttem. Mondtam, hogy igen. Erre kb. 2 perc és be is hivot. Aminek nagyon örültem mert fáradt voltam.

Majd este a picurmama átjött és simogata a hasam mielött elment haza elötte rugot neki egyet. Este 7 elött megyünk a legkisebb is számít TESCO-ba a picurnagybácsihoz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vonalzó